Curierat
Livrarea se face în toate localitățile din Romania, Cumpărătorul fiind obligat să plătească taxele de transport. Pentru produsele aflate în stoc, comanda ajunge la destinatar în maxim 2 zile lucrătoare. Livrăm și în alte țări, însă costurile sunt suportate de către cumpărător.
Garantăm pentru calitatea transportului și vă asigurăm că produsele comandate vor ajunge în siguranță la dumneavoastră datorită sistemului “door to door”.
Colaborăm cu firma de curierat NEMO EXPRES ce oferă o serie de facilități prin care clientul poate obține rapoarte personalizate privind starea expedierilor.
După plasarea comenzii, clientul primește un cod AWB, cu ajutorul căruia poate verifica detalii despre expediția coletului.
Ridicare din showroom
RETUR
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile, documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul care se dorește a fi returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar și nu poate fi revândut ca și produs nou, nu se va putea face returnarea produsului. În cazul unui refuz, costurile de transport retur cad în sarcina destinatarului.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.wood-floor.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, trebuie trimisă o solicitare pe adresa de email office@wood-floor.ro. Produsul returnat trebuie să respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.
Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic WOOD FLOOR va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul comunicat de client. În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul DanProd, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returat.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.